eSign
- Stick ut bland dina konkurrenter
- Imponera på dina kunder
- Få iväg ditt underlag på några sekunder
Imponera på dina kunder med ett snyggt underlag som sticker ut och speglar kvaliteten för din verksamhet.
Fördelar med elektronisk signering
- För alla i organisationen
Säljledaren kan följa varje säljares aktivitet genom att ha kontroll över vilka dokument som är utskickade samt deras status
- Uppföljning i realtid
Följ upp och se när och hur många gånger din kund har tittat på ditt dokument
- Wow-effekt
Visa att du bryr dig om och värdesätter din kund
- Tidsbesparande
Få iväg ditt underlag till din kund på sekunder, utan att ens behöva vara vid datorn
- Effektivt och enkelt i alla led
Oavsett datorvana. Fyll i det absolut nödvändigaste fälten och luta dig tillbaka
- Personlig onboarding inkl. uppbyggnad av dynamiska mallar
När du får inloggningsuppgifterna från oss är allt redo att användas
Första intrycket är viktigt
Lämna ett bestående intryck med stilfulla offerter och avtal. Visa att varje steg i er verksamhet präglas av noggrannhet och modernitet.
- Smidigt
- Säkert
- Effektivt
Professionellt underlag, vi skapar era mallar
Låt ditt varumärke skina
Utan extra kostnader
Frågor och svar
Varför ska jag använda eSign?
Fokus på användarvänlighet där alla funktioner ingår
Vi anser inte att man ska behöva ha en stor plånbok eller vara expert på datorer för att kunna hantera eller ha råd med hur man kvalitetssäkrar. Oavsett hur stort eller litet ditt företag är finns vi här för dig.
Fungerar er lösning på alla enheter?
Ja, optimerat för full funktionalitet oavsett om du sitter vid en dator, mobilen eller läsplattan.
Är en e-signering via er godkänt som juridisk handling?
Våra elektroniskt signerade dokument uppfyller EU:s högt ställda krav
Signaturen skapas med data som är helt under signatörens egen kontroll och det slutliga dokumentet är kryptografiskt säkert. Med andra ord accepteras de signerade dokumenten av alla domstolar, offentliga myndigheter och finansiella tillsynsmyndigheter i Sverige och EU (eIDAS-förordningen).
Med stöd av följande:
- PAdES (PDF Advanced Electronic Signature)
- PAdES-filen låses med ett kvalificerat certifikat
- LTA (Long Term Archival)
- Adobe Approved Tust List (AATL) verifierade PDF-filer
Hur skaffar jag eSign till mitt företag?
Fyll i formuläret på sidan för mer information om hur du kommer igång med Swapi eSign för ditt företag.
e-signering API - kan jag få det?
Självklart kan vi ordna en e-signering API koppling. Hör av dig till oss med vad för behov ni har så återkopplar vi med en lösning och pris.
Detta ingår
- Lagring av obegränsat antal eKvittenser
- Lagring av obegränsat antal signerade dokument
- Övervakning av signeringsprocessen i realtid
- Signering av dokument med BankID
- Kryptografiskt säkra e-signeringar (PAdES)
- Påminnelser om signering
- Inbjudan via dynamisk QR-kod
- Inbjudan via e-post
- Inbjudan via SMS
- Inbjudan via egen metod
- Flera undertecknare
- Anpassad branding
- ID-kontroller med BankID
- Skicka SMS med ert företag som avsändare
Beställ Swapi eSign
Pris
Från 325 kr/månad
Hur det går till
- Fyll i formuläret för att inleda en dialog
- Vi skickar hör av oss och förser er med inloggningsuppgifter för fri utvärdering i 7 dagar
- Vi håller en dialog om hur vi går vidare
- Klart!
Vi hjälper dig att lyckas